Згідно з українським законодавством, обмін та повернення товарів парфумерно-косметичної групи неможливе, якщо вони мають належну якість. Проте інтернет-магазин «Organika.com.ua» може прийняти назад куплену у нас косметичну продукцію у таких випадках:
- вміст товару не відповідає опису;
- зовнішній вигляд товару не відповідає опису чи не сподобався;
- продукт прострочений.
Перевірка товару на відповідність проводиться у поштовому відділенні при отриманні посилки. Відмовитися від покупки можна відразу ж на пошті, але при цьому:
- продукт не повинен мати слідів використання;
- упаковка продукту не повинна бути порушеною (збережено товарний вигляд).
Для оформлення повернення необхідно зробити фото товару, зв’язатися з нашим менеджером зручним для вас способом, описати йому проблему та відправити як підтвердження зроблені фото.
Повернення коштів за товар, який не було викуплено, здійснюється за вказаними клієнтом реквізитами протягом 3 днів після того, як товар повернувся на склад.